Jak se přihlásit
JAK SE PŘIHLÁSIT?
Přihlášení bude možné pouze on-line přes Klientské centrum.
Přihlašování na kroužky spouštíme zpravidla první týden v září. Ti, co kroužek v předchozím roce navštěvovali, mají možnost se přihlásit v předtermínu s využitím zaslaného kódu - poslední týden v srpnu.
Jak se přihlásit online?
Měli jste účet v klientském centru a zapomněli jste heslo - využijte odkaz na obnovu hlesla na přihlašovací stránce.
1. JE TŘEBA BÝT REGISTROVÁN V KLIENTSKÉM CENTRU
Pokud už jste někdy v minulosti byli přihlášeni (vy i vaše děti) do kroužku, na tábor nebo na nějakou naší akci, máme vaše údaje v naší databázi. Když po přihlášení tyto údaje ve svém účtu nevidíte, zavolejte nám a my vám je k účtu propojíme.
Klientské centrum můžete využít, i když jste k nám ještě na nic nechodili. K přihlášení je potřeba si na Klientském centru vytvořit registraci.
Přesný návod najdete zde: Manuál pro přihlášení do kroužku v SVČ TEMPO
2. JAK NAJDETE VÁMI VYBRANÝ KROUŽEK?
- můžete proklikem z našich webovek: https://www.svctempo.cz/kroužky
- nebo v Klientském centru na záložce KROUŽKY
V přihlášce vyplňte všechny kolonky. Moc vás prosíme, uvádějte důležité detaily o zdravotním stavu vašeho dítěte, třeba i to, že se bojí psů apod. Zde také prosím údaje aktualizujte v případě změny (bydliště, kontaktů…)
Co se děje dále po odeslání přihlášky:
● Vytvoří se rezervace a přijde Vám informační e-mail o rezervaci. Pokud Vám systém neumožní vytvořit přihlášku, je pravděpodobně kapacita naplněna. Sledujte stránku kroužku, protože v průběhu začátku školního roku může docházet k odhlášování dětí a v kroužku se uvolňují místa.
● Následně bude přihláška zpracována a na e-mail Vám přijde oficiální informace a předpis na úhradu.
3. PLATBA KROUŽKU
Platbu za kroužek je nutné provést nejpozději do 5 pracovních dnů od schválení přihlášky. Rodič tímto krokem validuje elektronické přihlášení a platnost jeho záměru dítě, sebe na kroužek přihlásit. V případě, že částka nebude uhrazena - bude vás kontaktovat naše RECEPCE.
Osobní údaje
Součástí přihlášky na KROUŽEK jsou osobní údaje účastníka. Tyto údaje vyžadujeme na základě povinnosti dané školským zákonem (561/2004 Sb. v platném znění) pro vedení tzv. školní matriky. Zaručuje vám bezpečné zacházení s vašimi daty a zavazuje se neposkytovat je pro žádné účely nikomu dalšímu.
PLATBY
Platby za kroužkyprosím uhraďte bezhotovostně na náš účet 2302646666/2010 (FIO banka), důležité je přesné uvedení námi přiděleného variabilního symbolu. V klientském účtu můžete provést online platbu ve vaší bance, případně v mobilním bankovnictvím pomocí QR kódu, který je u přihlášky v klientském centru uveden taky.
Přihláška na akci
(pokud je potřeba, viz informace o akcích), zadává se elektronicky přes Klientské centrum.
Osobní údaje
Součástí přihlášky na kurz či akci jsou osobní údaje účastníka. Tyto údaje vyžadujeme na základě povinnosti dané školským zákonem (561/2004 Sb. v platném znění) pro vedení tzv. školní matriky. Zaručuje vám bezpečné zacházení s vašimi daty a zavazuje se neposkytovat je pro žádné účely nikomu dalšímu.
Proč není nikde ke stažení formulář přihlášky?
SVČ TEMPO veškerou administraci přihlášek i plateb zpracovává automatizovaně prostřednictvím databázového systému, abychom ušetřili co nejvíce našeho času a práce a mohli se o to víc věnovat programům pro vás.
PLATBY
Platby za pravidelné kurzy, prázdninové a pobytové akce provádějte prosím bezhotovostně na náš účet
2302646666/2010 (FIO banka), důležité je přesné uvedení námi přiděleného variabilního symbolu. K provedení platby můžete využít i QR kód, který je zobrazen u aktivity v klienstkém centru. Nemáte-li možnost úhrady bankovním převodem, můžete platby uhradit na pokladně SVČ TEMPO v rámci pokladních hodin.
Ceny jsou uvedeny za pololetí / školní rok.
Proč preferujeme úhradu za kroužek, kurz nebo tábor převodem na účet?
Objem peněžních prostředků, které bychom během hotovostních úhrad kurzů a velkých akcí museli zpracovávat, by byl přiliš vysoký. Snažíme se snižovat rizika a organizovat naši práci efektivně. Zpracování hotovostních plateb by vyžadovalo mnohem větší nároky na pracovní síly i bezpečnost.
JAK POSTUPOVAT PŘI ODHLÁŠENÍ NEBO VRÁCENÍ UHRAZENÉHO ÚČASTNICKÉHO POPLATKU?
Na webových stránkách v sekci "Závazné dokumenty SVČ TEMPO" najdete formulář žádosti o vrácení účastnického poplatku / odhlášení z kurzu. Ten, prosím, vyplňte a předejte v kanceláři SVČ TEMPO (případně pošlete poštou). V případě, že budou údaje odpovídat, peníze vám obratem vrátíme, v opačném případě vás bude kontaktovat pracovník SVČ TEMPO.
Upozorňujeme, že účastnické poplatky vracíme pouze v případě vážných důvodů (dlouhodobá nemoc, změna bydliště apod.) nebo důvodů na straně SVČ TEMPO.